איך לבחור אוכל לכלב

מזון יבש באיכות גבוהה המכיל את החומרים המתאימים לשלב החיים והגזע של הכלב שלך הוא בדרך כלל הבחירה הטובה ביותר. עם זאת, שוחח עם הווטרינר שלך על הבחירה הבריאה ביותר עבור חיית המחמד שלך. אוכל רטוב לכלבים עשוי להיות יקר יותר, אך הוא מכיל יותר מים והוא מזין יותר, מה שמקל על הרכישה. מזון לכלבים יבש ורטוב מספק את החומרים המזינים שכלבך זקוק לו, אך אם לכלבך יש דאגות בריאותיות ספציפיות, בחר את המזון אליו הוא מגיב בצורה הטובה ביותר.

השקיעו יותר זמן בבחירת מזון מושלם לכלבים

בחירת המזון הטוב ביותר לכלבים פירושה בחירת מותג המשתמש במרכיבים איכותיים באופן שמאזן בין צרכי כלבך לחלבון, פחמימות, שומן, סיבים וויטמינים בשל גילו, אורח חייו ומצבו הבריאותי הייחודי. חפש אוכל בריא לכלבים העונה על ההנחיות שקבע הווטרינר ועונה על הצרכים האישיים של חיית המחמד שלך.

האכלת כלבכם במזון כלבים מלא ומאוזן

הוא אחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות לבריאותו. ישנם סטנדרטים בריאותיים שונים למזון לכלבים, והסתמכות עליהם יכולה להשאיר אותך מבולבל ומתוסכל. להלן מספר גורמים עיקריים שיש לקחת בחשבון בבחירת מזון בריא לכלבך:

כשאתה מאמץ כלב חדש 

אחת ההחלטות הגדולות שאתה רוצה לתקתק ברשימה שלך היא איזה אוכל לקנות עבורו. עם מגוון כה רחב של סוגי גוף וטעמים שיש לקחת בחשבון, יכול להיות קשה למצוא את סוג המזון המתאים לכלב שלך. רוב חברות המזון לכלבים נושאות מזון לגורים שנוסח במיוחד לשלב זה של חיי הכלבים, מה שמקל להגביל את הבחירות שלכם.

אם אתה מודאג ממזון הכלבים הטוב ביותר לשלב חיי הכלב שלך

התייעץ עם איש המקצוע הווטרינרי שלך כדי לראות איזה שלב במזון מתאים ביותר לכלבך. ברגע שיש לך מושג כללי מה להאכיל את חיית המחמד שלך, חפש מותגים שבטוח יציעו מרכיבים איכותיים. מותגי פרימיום עולים יותר ממותגי מציאה, אך ההפך הוא שהם מספקים יותר חומרים מזינים ממה שחיית המחמד שלכם תזדקק אי פעם.

מתכוני אוכל ייחודי שלעתים קרובות יקרים יותר מאחרים

אך כאשר מסתכלים על המזון הזמין, בחירת המזון היקר ביותר אינה הדרך הטובה ביותר לבחור מזון לכלב. אוכל זול עולה יותר מכיוון שיצרני מזון לכלבים משתמשים ברוב המקרים במרכיבים זולים ונחותים יותר. אמנם העלות היא גורם עבור רוב הבעלים, אך רוב האנשים יכולים ללמוד לקנות אוכל טוב יותר ובטווח הארוך לחסוך כסף.

לקנות אוכל טוב יותר לכלבים פירושו לקנות מרכיבים טובים יותר לכלב שלך

וזה מוביל לבריאות טובה יותר. מרכיבים מסוימים במזון כלבים נחות עשויים להיות רעים לכלבים שלך בטווח הארוך. למרות שהממשלה אישרה חלק ממרכיבים אלה לשימוש במזון לכלבים, אין זה אומר שעליך להאכיל אותם לכלבך.
כדי לשמוע עוד פרטים נוספים על חי בר חנות חיות בגבעתיים באפשרותך לגלוש לאתר hai-bar.co.il

האכילו את כלבכם לפי שלב חייו

ולפי המלצת וטרינר, כדי לשמור על בריאותו הכללית ולשפר את איכות וכמות חייו. לא כל מיטב יצרני המזון לכלבים מפרטים את מה שהם מוכרים, ורבים מונים את המרכיבים והערך התזונתי של כל מזון. זה יכול לעזור לבעלים לעקוף טריקים שיווקיים ולהבטיח שהגור שלהם יקבל את האיכות הטובה ביותר במחיר סביר.

You may also like...

דילוג לתוכן