איך לשמור על השיניים לאחר טיפול יישור שיניים?

לעבור טיפול יישור שיניים זה החלק הקל, החלק הקשה באמת יהיה לשמור על התוצאות. לצערנו שמענו לא מעט סיפורים על אנשים שהמצב שלהם חזר לקדמותו. מהסיבה הזאת החלטנו להרים את הכפפה על מנת להסביר לכם כיצד ניתן לשמור על התוצאות שהושגו. מדובר על שינויים יחסית פשוטים בשגרת צחצוח השיניים, אך השינויים האלה מביאים תוצאות מעולות. כל אחד ירצה לדעת כי התוצאות של יישור השיניים יישארו לאורך זמן רב. כך לא תמצאו את עצמכם מחפשים שוב מרפאת שיניים בפתח תקווה שמתמחה ביישור שיניים.

יישום הרגלי צחצוח חדשים

אי אפשר לדבר על בריאות הפה מבלי לעסוק בהרגלי הצחצוח שלכם. לא מעט מהבעיות הקשורות לחלל הפה מקורן בהרגלי הצחצוח הישנים. בזמן יישור השיניים יהיה עליכם לסגל כל מיני הרגלי צחצוח חדשים שיאפשרו לכם להיות רגועים. כך תוכלו לדעת כי אתם תיישמו את ההרגלים האלה גם ביום שאחרי היישור. על מנת שתוכלו להרגיל את עצמכם ליישם את ההרגלים הנכונים יהיה עליכם לפנות לשיננית. שיננית היא אשת המקצוע שתלמד אתכם כיצד לצחצח את השיניים כמו שצריך. כל תחסכו לעצמכם בעיות דנטליות שונות לאחר שתסיימו את יישור השיניים.

ביקורים אצל רופא השיניים

לא סתם אתם נדרשים לחפש אחר מרפאת שיניים בפתח תקווה שמתאימה לכם. זה שסיימת לבצע את הטיפול של יישור השיניים לא אומר שאינכם צריכים להגיע למרפאה. הביקור התקופתי במרפאת השיניים הוא הכרחי על מנת לזהות כל מיני בעיות שונות. ברגע שמזהים תזוזה לא רצויה של השיניים או בעיות אחרות יהיה ניתן לספק להן מענה מהיר. בשונה ממקרים שבהם לא תקבלו את הטיפול הרצוי, במקרה כזה המצב יצא משליטה במהירות. לכן תעשו לעצמכם מנהג שבכל כמה חודשים אתם תבקרו את רופא השיניים שלכם.

תסיימו את ההליך עד הסוף

יש כאלה שרוצים לסיים את ההליך של יישור השיניים במהרה מסיבות שונות. אך אם אתם תדחקו ברופא השיניים להוריד את הגשר זה לא אומר שזוהי תהיה ההחלטה הנכונה. הרי ברגע שהרופא יוריד את הגשר מוקדם מהרצוי, ישנו סיכוי סביר כי המצב יחזור במהירות לקדמותו. למרות הרצון שלכם להיות ללא גשר, תנו לרופא להיות זה שמחליט מתי להוריד את הגשר. תהיו בטוחים כי הוא יוריד את הגשר ביום שבו השיניים שלכם יהיו מוכנות. כך תוכלו לדעת כי הטיפול יהיה רלוונטי לאורך תקופת זמן ארוכה.

צילום:freepik

You may also like...

דילוג לתוכן