מה היתרונות של שקיות פסגור קטנות (zipper bags)

ניתן לעשות שימוש חוזר באריזות מכווצות למגוון מטרות שונות, כגון אחסון מצעים, פריטים קטנים, מוצרי טיפוח ונסיעה. ניתן להשתמש בשקיות רוכסן על ידי מגוון חברות, החל בתעשייה וכלה בבנייה למגורים וכלה בשימוש מסחרי. נעילה מאובטחת היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהמוצרים נקיים ונקיים מנזקים.

מסיבה זו

אריזות בר-קיימא הן תצוגה חכמה של ערך שעל הצרכנים לקחת בחשבון בעת הקנייה המקוונת. לאריזות הניתנות לאטימה חוזרת יתרונות רבים לחנויות למכור את הפריטים שלך, להציג את המוצרים שלך ולנהל את החזרת המוצרים שלך בעת הצורך. ניתן למכור מוצרים קומפקטיים בצורה יעילה יותר, וזה היתרון העיקרי באריזות הניתנות לסגירה חוזרת.
למידע מורחב בתחום של שקיות פסגור קטנות ניתן לגשת לאתר zipbag.co.il

הגרפיקה הבאה ממגזין האריזה הגמיש מראה כי איטום מחדש

הוא המאפיין החשוב ביותר באריזות גמישות. באותו מחקר נמצא כי הצרכן האופייני מוכן לשלם עבור מוצרים עם אריזות אטומות 14 אחוז יותר. גורמים חיוביים נוספים לאריזה גמישה הם חיי המוצר, תכונות קלות לפתיחה וסוג הסגירה הנכון.

למעשה

הצרכן האופייני מוכן לשלם 14 אחוז יותר עבור מוצרים באריזות איטום. אריזה הניתנת לסגירה מקלה גם על קמעונאים להציג את המוצרים שלך, מכיוון שלרוב התיקים יש חורים או ווים המאפשרים לך להציג מוצרים במצב אנכי. הצגת פריטים במצב אנכי מאפשרת לקמעונאים לחסוך מקום מדף ולהציג יותר מהמוצרים שלך.

טעם של אוכל טוב יותר כשהוא ארוז וסגור עם מחוונים רוכסנים. עבור פריטים בעלי חיי מדף משמעותיים ללא סגירה, כגון שוקולדים, יש אנשים שחשים שסגירות מחדש משפיעה על טריות המזון שלהם.

צרכנים מתחילים לצפות לנוחות מכל מיני מוצרים. ניתן למצוא מחוונים עם רוכסן על מוצרים כמו שרקוטרי וגבינה. לכל תיק רוכסן ייחודי הנעול את טריות המזון.

בכל פעם שאתה שומע "שקיות הקפאה"

אתה יכול להיות בטוח שהאוכל שלך מוגן, טרי וטעים כשאתה מפשיר אותו. שקיות זיפלוק הינן בחירת אריזות חסכונית ורב-תכליתית למוצרי מזון ולא מזון. תיק ההקפאה הרוכסן הוא זה שמוציא את הארגון מהמקפיא.

שקיות עם רוכסן קטן הן בין שקיות הפלסטיק האמינות ביותר בהן משתמשים כיום אנשים

סוג אריזה זה אידיאלי למגוון תעשיות החל מקמעונאות ועד לשימוש ביתי. שקית זיפלוק מכונה גם שקית אטומה בידית, שקית סגירה חוזרת, שקית פלסטיק סגורה או שקית אטומה פשוט.

שקיות עם רוכסן קטן כוללות נעילה מאובטחת בחלקן העליון, המספק דרך טובה להגן על חבילות המוצרים. עסקים רבים ואנשים פרטיים משתמשים ברוכסנים קטנים ושקיות ניילון בדרכים שונות.

ניתן להשתמש בשקיות פלסטיק קטנות עם רוכסנים במגוון דרכים

כולל למטרות תעשייתיות, מסחריות ופרטיות. שקיות זיפלוק מאובטחות בעזרת מהדק, המספק דרך נהדרת להבטיח כי המוצרים בתיק נקיים ונקיים מפגיעות. הם חייבים גם לעמוד במפרטי ה- FDA ו- USDA לאריזת מזון.

הם משמשים בתעשיות שונות כגון תעשייה

מגורים ומסחר. כיסים עם רוכסן, כיסי הזזה וכיסים עם רוכסן זמינים בגדלים רבים, כאשר הגודל הקטן הטיפוסי הוא 38 ס"מ x 64 ס"מ והגודל הגדול האופייני הוא 23 ס"מ x 30 ס"מ. אביזרים קטנים נכנסים למזוודות, ארנקים, תיקי כושר ותאי כפפות.

תיק הצמד ZC1H2 מודד 1 1/2 x 2 "והוא אופציה נהדרת ליצירת תכשיטים

כפתורים, קליפסים וחפצים. דפוסי כיס מיני מרוכזים קלים לתפירה, והם שקיות קטנות מושלמות לנשיאה מזומנים, מטבעות, כרטיסים ושאר מצרכים חיוניים אחרים שאתה זקוק להם. מושלם לפרויקטים תפורים קטנים שבהם משתמשים בשאריות בד לתרגול מיומנויות חדשות, במיוחד אם אתה מתחיל.

הבחור הקטן הזה מושלם לנשיאת מטבעות

כרטיסי אשראי , מזומנים ושאר דברים קטנים איתך. זה מעשי כשמדובר בתיק יומי כמו שקית דלי או תיק המשמש לנשיאת מצרכים חיוניים. זה נהיה יותר נוח וגורם לכאבי ראש נוספים כשאתה ברכב. —- – תכונה זו הופכת אותו לנכון יותר לשמר את טריות הפריטים המאוחסנים בו לאורך תקופה ארוכה. מאמינה ש- Fresh Lock (r) הציגה את תוכנית סליל הרוכסן שלה, המאפשרת ליצרנים לעשות שימוש חוזר ולמחזר את סלילי הרוכסן שלה. – — כדי לעורר אותך, ריכזנו עבורכם כמה טיפים מובילים המציגים את יתרונות רבים של אריזה ומגוון רחב של יישומים אפשריים של שקיות הרוכסן שלנו. החל ממוצרי אלקטרוניקה ומוצרי טואלטיקה ועד למאכלים ותרופות כבדות משקל, השקיות המחוספסות הניתנות לאטימה חוזרת (קליבר 350, 88 מיקרון) מספקות את הפיתרון המושלם לאחסון פריטים גדולים יותר. שקיות עם רוכסן הן לא רק אופציה נהדרת לארגון פריטים שונים, הן גם מספיק חזקות לשימוש בכל מקום, מה שהופך אותן לפתרון אריזה ידידותי לסביבה וחסכונית.

שקיות ובטוחות

השקיות המחוספסות, הניתנות לאטימה חוזרת (קליבר 350 – 88 מיקרון) אוחזות ואוטמות כל כך טוב שהן עושות אריזת מתנה מושלמת. רוכסנים יכולים להיות בזבזניים או בנאלים, גדולים או קטנים, הם יכולים להיות עשויים מתכת מוצקה, עור, פלסטיק או כל מה שהמעצב מוסיף כדי להקל עליהם את האחיזה. אל תפחד לעשות מחקר בסיסי על התפרים המשמשים לייצור איכות תיק היד.

כשאתם קונים את התיק המושלם

מומלץ לפתוח את הרוכסן מספר פעמים כדי לקבל מושג איך הוא ירגיש. אין כמו למשוך ולמשוך שקית מקפיא כדי להשיג את המצרכים שלך. לראות, להרגיש ולשמוע את הרגע המספק כשאתה סוגר את התיק לוכדת את הרעננות ללא תחרות של החטיפים הטעימים והמזינים שלך.

דמיין לעצמך את ההקלה כשאתה שומע את הרוכסן הכפול נטרק בשקית ומבטיח לך שהאוכל שלך בטוח

שקיות מקפיא עם רוכסן כפול מבטיחות את טריות המזון על ידי סגירה עם 2 רוכסנים. זרוק את תיק ההקפאה לתא המטען בהבטחה שהוא מהודק היטב ושהחטיפים שלך לא נשפכים.

You may also like...

דילוג לתוכן