ציפוי שיניים ברמת החייל

למראה השיניים שלנו השפעה רבה על מראה הפנים, ולאור כך, זה לא מפתיע לראות כי הביקוש לשיפור מראה השיניים הולך ומתעצם, כאשר אחת מהדרכים המועילות והבטוחות לכך היא ציפוי שיניים.

אז אם גם אתם מעוניינים לשפר את מראה השיניים שלכם- מקומכם איתנו!

שאלות? יהיו גם תשובות!

אילו סוגי ציפויים קיימים, כמה זה עולה וכיצד לבחור את סוג הציפוי- במאמר הבא

ציפוי שיניים- סוגים

שלושה חומרים מרכיבים שלושה סוגי ציפויים:

למינייט

אם מדברים על סוג ציפוי נפוץ, הוא הלמינייט, העשוי חרסינה.

מאפיינו:

-עמידות גבוהה

-חומר גמיש המאפשר לשנות את הצורה, הצבע והגודל של השן, וכן לצמצם רווחים בין שיניים ולאטום סדקים.

לומינירס

ציפוי העשוי חרסינה כקודמו, אך חדיש יותר, כאשר מאפיינו מעט שונים מציפוי הלמינייט:

-דק יותר 

-עמידות גבוהה יותר

-מקנה מראה טבעי יותר

אין ביכולתו לשנות את גודלה של השן. כמו כן, הוא לא תמיד מתאים לצמצום רווחים בין שיניים או אטימת סדקים.

קומפוזיטים

אין מדובר בסוג חומר מסוים כבשני הסוגים הקודמים, אלא בחיבור של כמה חומרים גמישים יחדיו. ציפויי שיניים המתבססים על שיטת הקומפוזיטים מקנים מראה אמיתי וטבעי. כמו כן, תערובת חומרים זו עשויה לספק מענה גם עבור סתימה כחלק מטיפול שורש.

ציפוי שיניים- עלות

עלות הליך ציפוי שיניים משתנה בהלימה לסוג הציפוי. ישנם סוגי ציפוי איכותיים יותר וישנם סוגי ציפוי איכותיים פחות, כך שככל שרמת האיכות גבוהה יותר, כך גם העלות אותה תדרשו לשלם תהיה גבוהה יותר. כך למשל ציפוי המתבסס על שיטת הקומפוזיטים יעלה פחות בהשוואה לציפוי המתבסס על למינייט או לומינירס. עם זאת, יש לזכור כי לא תמיד מחיר נמוך אכן משתלם בטווח הזמן הרחוק, כך שציפוי אמנם יכול להיות מעט יקר אך לא ידרוש מכם לתחזקו באופן שוטף או להחליפו כל תקופה קצרה, בהשוואה לציפוי זול שלכאורה אולי כעת לא יורגש מבחינה כלכלית, אך בטווח הארוך כן. 

ציפוי שיניים- כיצד לבחור את סוג הציפוי?

בבחירת סוג ציפוי הולם ונכון לא נכנסת רק דעתכם ובחירתם האישית, אלא ניתן מקום גם למטרות אליהן אתם מעוניינים להגיע מצב השיניים שלכם, ותקציבכם הכספי.

רופא השיניים יבחן את שלושת הפרמטרים שלעיל ובהלימה לכך, תוך איזון בין שלושת הפרמטרים, ימליץ לכם על סוג הציפוי המתאים. כיום, הליך ציפוי שיניים הולך והופך נפוץ ושכיח כמעט בקרב כל אחד הנותן חשיבות, אף מעטה, לתחום האסתטי. 

You may also like...

דילוג לתוכן