דירות למכירה בגבעתיים

גבעתיים היא אחת הערים המבוקשת ביותר בארץ, והרבה מאוד אנשים מחפשים לקנות בה דירה. קנייה של דירה היא עסקה מורכבת וכנראה תהיה העסקה היקרה ביותר שתעשו בימי חייכם. כאשר מדברים על דירות במקום כמו גבעתיים, זה הופך את הכל למורכב יותר, ואנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על דירות למכירה בגבעתיים.

 

גבעתיים

גבעתיים היא עיר באזור המרכז ששוכנת בין תל אביב לבין רמת גן. העיר נחשבת מקום שקט ונוח, מה שהופך אותה לאטרקטיבית במיוחד. העיר הוקמה עוד לפני קום המדינה, אולם קבלה את מעמדה בתור עיר רק בשנות השישים. בגבעתיים ניתן להנות מחיי תרבות עשירים, מוסדות חינוך, בתי אוכל ועסקים רבים. גבעתיים היא אחת הערים הצפופות בארץ, מה שמצביע על ביקוש רב למגורים בה.

 

דירות למכירה

כמו בכל הארץ, גם בגבעתיים מחירי הנדל"ן הם משהו שעולה בהתמדה. הצפיפות בגבעתיים גדולה מה שמוביל לכך שאין הרבה התחלות בנייה, והמצב הקיים נשמר בצורה כזו או אחרת. אם אתם מחפשים דירה לקנייה בגבעתיים, חשוב להבין שתהליך החיפוש עצמו יכול לקחת לכם הרבה זמן, עד שתמצאו דירה שבאמת הולמת את הרצון שלכם.

בניגוד לשכירות שבה אנחנו מוכנים להתפשר יותר, בקנייה של דירה חשוב לנו לוודא שהדירה עונה בצורה מלאה על כל הצרכים שלנו. בהנחה שאת הדירה אתם קונים עבור מגורים, סביר להניח שאין הרבה דברים שתהיו מוכנים לוותר עליהם.

 

מצב הנכס

הדבר הראשון שאותו צריך לבדוק הוא מצב הנכס. בתור עיר שנבנתה לפני הרבה שנים, לא מעט נכסים בגבעתיים יכולים להיות במצב לא טוב, ולפני שאתם קונים נכס כזה חשוב שתהיו מודעים לכך. אמנם, נכסים שנמצאים במצב לא טוב יכולים להיות זולים יותר, ולא מעט אנשים מעדיפים דווקא לקנות נכסים כאלה, אולם ישנם מקרים שבהם הנכס זקוק לשיפוץ מה שמעלה בפועל את מחירו.

 

אזור ונגישות

גם אחרי שמצאתם נכס ראוי בפני עצמו, בדקו היטב את האזור שבו אתם הולכים לגור. באזור המרכז היתרון הגדול הוא כמובן הנגישות, וחשוב לא לאבד את היתרון הזה. האזור שבו אתם גרים צריך להיות קרוב ככל האפשר למקום העבודה שלכם ולמוסדות החינוך של הילדים, מה שיעלה באופן ניכר את איכות החיים שלכם. בדקו גם אפשרויות חנייה מתחת הדירה או בסביבה הקרובה שלה.

 

תוכניות מתאר

כמו בכל הארץ, גם בגבעתיים פעולות תוכניות מתאר שונות מטעם המדינה שנועדו גם לשפר את הנראות של העיר וגם להגדיל את היצע הדירות בה. ביחס לתוכניות המתאר יש שני דברים שחשוב להכיר. הראשון הוא העובדה שבניין ישן שצפוי לעבור שינוי מסוים יעלה את הערך שלו, ולכן ייתכן שכדאי לכם לקנות דירה דווקא בבניין כזה.

הדבר השני הוא שסביבה שבה נערכים שיפוצים מהסוג הזה היא סביבה רועשת, מה שיכול כמובן לפגוע באיכות שלכם. לאור זאת כדאי לבדוק היטב האם אתם מוכנים להתפשר על איכות חיים בשביל לקבל דירה זולה יותר או דירה שבעתיד הנראה לעין תהיה בעלת ערך גבוה יותר מאשר זה שאותו שילמתם עליה.

 

לסיכום

קנייה של דירה בעיר כמו גבעתיים היא עסקה יקרה במיוחד, וחשוב להתייחס אליה בכובד ראש. לפני קניית הדירה בדקו היטב את המצב שלה ושל הבניין או הסביבה שבה אתם קונים את הדירה כדי לא לגלות הפתעות בלתי נעימות בהמשך הדרך. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לפני קניית הדירה כדי להיות בטוחים שהעסקה שלכם מתנהלת לפי כל הכללים מה שיאפשר לכם להנות מדירה שלכם.

You may also like...

דילוג לתוכן