קולנוע רב חן גבעתיים

בילוי בקולנוע הוא אחד הבילויים האהובים ביותר על ישראלים, ויש לכך לא מעט סיבות. אם אתם גרים בעיר גבעתיים או בסביבה שלה, רשת רב חן מאפשרת לכם להנות מקולנוע איכותי במיוחד בעיר גבעתיים. הקולנוע נותן לכם את היכולת לראות סרטים עדכניים באיכות נהדרת, ולהעביר את הזמן בבילוי איכותי. אנחנו כאן כדי לספר לכם את מה שחשוב על רב חן גבעתיים.

 

רב חן

רב חן היא רשת בתי קולנוע שקיימת בישראל כבר הרבה מאוד שנים. הייחודיות של הרשת היא בכך שהיא הרשת הראשונה שפתחה מרכזי קולנוע מרובי אולמות, בניגוד לנהוג באותם ימים שבהם בכל בית קולנוע היה רק אולם צפייה אחד. לרשת יש סניפים במספר ערים מרכזיות בארץ, וישראלים רבים נהנים מחוויית צפייה איכותית בזכות רשת רב חן.

 

קולנוע רב חן גבעתיים

העיר גבעתיים היא אחת הערים שבהן יש סניף של הרשת. גבעתיים נחשבת למרכז תרבותי חשוב באזור תל אביב, ועל אף שמדובר על עיר לא מאוד גדולה, יש בה גם תיאטרון וגם קולנוע רב חן. הקולנוע בגבעתיים נמצא בקניון העירוני, מה שמאפשר לתושבי העיר או לתושבים מבחוץ נגישות מלאה אליו.

אם אתם מחפשים להעביר אחר צהרים בבילוי נעים או להנות מערב זוגי תוך כדי צפייה בסרט טוב, רב חן גבעתיים בהחלט יוכל להעניק לכם את החוויה הזו. בית הקולנוע גם נמצא בתוך קניון מה שיאפשר לכם להנות משופינג לפני או אחרי הסרט. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על רב חן גבעתיים, ואיך גם אתם תוכלו להנות בזכותו מתוכן קולנועי ברמה הכי גבוהה שיש.

 

סרטי איכות

ברב חן גבעתיים אתם יכולים להנות מסרטים איכותיים, שמותאמים לכל הגילאים. הקולנוע מאפשר לכם לצפות בסרטים של הקולנוע הישראלי יחד עם הסרטים הזרים המובילים. הסרטים כולם מונגשים לכם יחד עם כתוביות בעברית, כך שגם אם אתם לא דוברים אף שפה זרה, כל סרט שמוקרן ברב חן גבעתיים יכול להתאים גם לכם.

 

מחירים נוחים

אחד הדברים המשמעותיים ביותר בבילוי הוא היכולת שלנו לבלות בלי להרגיש את החור בכיס. בילוי טוב שעולה הרבה כסף יכול להפוך לבילוי לא כל כך נעים, כיון שרבים מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם להוציא על בילויים סטנדרטיים סכומי עתק. ברב חם גבעתיים אתם יכולים להנות מסרטים איכותיים במחירים נוחים, שלא דורשים מכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מחליטים ללכת לסרט.

 

מנויים ומתנות

אם אתם פוקדים את הקולנוע באופן קבוע, אין שום סיבה שתשלמו מחיר רגיל על כל סרט. ברב חן גבעתיים אתם יכולים להנות ממנוי שהופך כל הקרנה לזולה יותר, וכמובן נותן לכם את היכולת להנות מסרטים רבים יותר. בתור רעיון למתנה המנוי הוא אפשרות נהדרת, ומי שיקבל את המתנה הזו לא ישכח אותה הרבה מאוד זמן.

 

הגעה וחניה

יתרון נוסף שממנו נהנים הצופים ברב חן גבעתיים הוא המיקום של הקולנוע. רב חן גבעתיים נמצא בקניון גבעתיים מה שמאפשר ללקוחות הקולנוע להנות מהחניה שיש בקניון. הקולנוע מאפשר לכם להחתים את כרטיס החניה ולקבל שלוש שעות חניה ללא תשלום. החניה בחינם מאפשרת לכם להנות מסרט טוב בראש שקט, ואפילו להישאר בקניון לעוד סיבוב קצר לאחר מכן.

 

ימי הולדת

בהפקה של יום הולדת עבור הילד שלנו, אנחנו תמיד רוצים להפיק לו יום הולדת שאותו הוא לא ישכח לעולם. רוב האפשרויות שבהן אנחנו פוגשים כבר לא מקוריות, וקשה לעשות משהו שיפתיע את הילד או את החברים שלו. ברב חן גבעתיים אנחנו מאפשרים לכם לערוך הפקת יום הולדת בתוך כותלי בית הקולנוע.

ההפקה כוללת אוכל ממזנון הקולנוע כמו שהילדים אוהבים לכל אחד מהילדים באירוע, וכמובן הקרנה פרטית של סרט לפי הבחירה שלכם מתוך היצע נרחב. ילד יום ההולדת גם יוכל לקבל פוסטר מיוחד שלו בתור מתנה, מה שיהפוך את יום ההולדת הזה לבלתי נשכח באמת, גם לילד וגם לחברים שלו.

 

אפשרויות מתקדמות לעסקים

בתור בעלי עסקים, אתם מעוניינים לא פעם להפתיע את העובדים שלכם עם ערב ייחודי, כזה שיראה להם עד כמה אתם בתור המנהלים מעריכים את העבודה שלהם. ברב חם גבעתיים תוכלו לסגור אולם קולנוע רק לטובת העובדים שלכם, וכך להפיק להם ערב חברה מהסרטים. במהלך הערב העובדים שלכם ייהנו מאוכל איכותי, ויחד עם סרט טוב הם לא יוכלו לשכוח את הערב הזה.

 

איך לבחור סרט

אז אחרי שהבנתם כמה אפשרויות יש לכם ברב חן גבעתיים, הדבר האחרון שנותר לכם הוא פשוט לבחור את הסרט המתאים עבורכם. בבחירת הסרט יש לבדוק תחילה שהגיל של המשתתפים בסרט מתאים להגבלת הגיל הרשומה באתר, כיון שיש סרטים שהכניסה אליהם היא מגיל מסוים ומעלה. בדקו האם אתם זקוקים לכתוביות ואם כן מהי השפה שבה הסרט הולך להיות מוקרן.

 

לסיכום

רב חן גבעתיים הוא  קולנוע מרכזי באזור המרכז שמאפשר לתושבים להנות מסרטי איכות, יחד עם קניות או ארוחה טובה. בקולנוע תוכלו להנות מהקרנות של מיטב הסרטים לאורך שעות רבות במשך היום, והוא גם מאפשר לכם לערוך אירועים כמו ימי הולדת או ערבי חברה. הקולנוע נמצא במקום נגיש במיוחד בקניון גבעתיים, וכל מה שאתם צריכים זה פשוט לבחור את הסרט ולהגיע לרב חן.

You may also like...

דילוג לתוכן