מזג האוויר בגבעתיים

בחודש הזה בשנה, בדרך כלל אנחנו אמורים כבר להיות בשיאו של החורף וללבוש במעילים ומטריות. אך השנה החורף קצת מתעכב ואפילו עכשיו קשה לראות את ההתחלה שלו. בשבועות האחרונים אף נהננו מגל חום מוגזם ולא תקין לתקופה הזו בשנה..

אז נכון שיש הרבה חוסר וודאות, סביר להניח שגם אתם שוברים את הראש במה ללבוש לעבודה כל בוקר או איך  להלביש את הילדים..

אם אתם מאזור המרכז, ת"א, גבעתיים, רמת גן וכו'…

בואו נגלה איך תערכו לשבועיים הקרובים מבחינת מזג האוויר הצפוי ואיך הכי כדאי לכם להיערך אליו מבעוד מועד?

 

מזג אוויר בימים הקרובים

לפני שמורידים את מדף החורף, בואו נראה מה מצפה לנו בשבוע הקרוב והאם החורף המיוחל כבר בדרך אלינו?

ביום ראשון הקרוב הטמפרטורה במקסימום תהיה בין 22-24 מעלות בשעות הבוקר ואחרי צהריים, ויכולה להגיע גם למינימום 10 מעלות בשעות המוקדמות בין 6:00 – 7:00.

מבחינת לחות, הולך להיות לח מאוד. בערך של 70 אחוזים מעל הממוצע. בנוסף ללחות המציקה, הרוח תהיה חזקה מאוד ותנשב במהירות גבוהה בשעות הצהריים באיזור 14:00 עד 18:00 אז מומלץ להערך אליה.

אין צפי לגשם או טפטוף מוגזם נוסף במהלך היום ובערב "נהנה" מקרירות.

לעומת זאת, ביום שני יהיה לנו יום בהיר ונעים יותר. הטמפרטורה המקסימלית תנוע בין 24-25 מעלות ברוב שעות היום והטמפרטורה הנמוכה ביותר תנוע בין 10-12 מעלות בין 6:00-9:00 בבוקר.

ביום שני גם כן לא נזכה לגשם או טפטוף באופק, אבל הרוח אכן תנשב במהירות של כמעט 18 קמ"ש לשעה.

הזריחה שלנו באותו היום תתרחש בשעה 5:55 והשקיעה תתרחש באזור 5 בצהריים.

ביום שלישי נזכה לממטרים וגשם קל אז מומלץ לכם להוציא את המטריה בשעת הצורך. רוב היום הטמפרטורה תעמוד על 20-22 מעלות. ומהירות הרוח אכן תהיה גבוהה מהרגיל. הגשם יתחיל באזור השעה 14:00 ועלול להשאר איתנו לאורך כל שעות היום, מומלץ להיערך בהתאם ולהתלבש חמים וחורפי.

המלצות ביגוד:

אז לפני הממצאים שלנו לזמן הקרוב, ולפי מזג האוויר שנדמה שיגיע אלינו השבוע, עדיף שנערך גם מבחינת ביגוד. אז לצהריים עדיין אפשר ללבוש בגדים קצרים או דקים מאוד כי הטמפרטורה עדיין לא ממש נמוכה עדיין..

אך בשעות הערב נמליץ מאוד ללבוש לבוש ארוך או לכל הפחות 2 שכבות עבות / להצטייד במעיל ליתר ביטחון.

 

סיכום

אז כפי שניתן לראות, מזג האוויר אכן לא ברור והוא משאיר אותנו באי וודאות מדי יום ביומו. ולמרות זאת, אין ספק שהחורף ממש בפתח, ולכן חשוב להתעדכן כל יום בעדכוני התחזית ולוודא שאתם נערכים ומתנהלים בהתאם למזג האוויר של כל יום. תיהנו מהתקופה הזו, כי רוב הסיכויים שהיא לא תישאר איתנו עוד הרבה זמן.

 

You may also like...

דילוג לתוכן