מה יש לאכול בגבעתיים

העיר גבעתיים נמצאת במקום מרכזי ומציעה למבקרים בה לא מעט אפשרויות. אם גם אתם מתכננים נופש או ביקור בעיר הזו, אנחנו כאן כדי לספר על כל מה שתוכלו לאכול בגבעתיים. האפשרויות שעומדות לפניכם הן כמעט בלתי מוגבלות, וכל מה שאתם צריכים זה פשוט להחליט מה מתחשק לכם באותו רגע. אז אם אתם מחפשים מקום לאכול בגבעתיים, אתם במקום הנכון.

 

אוכל בגבעתיים

העיר גבעתיים, כמו ערים רבות במרכז הארץ, מאפשרת לנו להנות משפע קולינרי עשיר. העיר משופעת במסעדות, בתי קפה, חנויות למזון מהיר ועוד. ביקור בגבעתיים יכול להעניק לכם הרבה מאוד תוכן, וניתן כמובן להעשיר אותו בעזרת ביקור באחד מבתי האוכל הרבים בעיר.

כאן תקבלו סקירה מקיפה על מסעדות ובתי אוכל שונים לאורך העיר. המסעדות מציעות לכם אוכל בסגנונות רבים, וסביר להניח שכל אחד יוכל למצוא מקום שהולם את הטעם שלו בתוך העיר גבעתיים. אחרי שתקראו את הכתבה הזו, אנחנו מבטיחים לכם שתוכלו למצוא לפחות מקום אחד שיענה על הציפיות שלכם גם מבחינת המחיר וגם מבחינת החוויה הקולינרית שאותה תקבלו.

 

1.      לנקי

 

אוכל ביתי הוא משהו שכמעט כל ישראלי אוהב, ואם אתם לא רוצים לוותר על החוויה הזו בעיר גבעתיים, לנקי הוא בדיוק המקום עבורכם. המסעדה שנמצאת ברחוב כצלנסון מציעה לכם להנות מאוכל פשוט אבל טעים. במסעדה תוכלו להנות מקציצות, מרקים תבשילים רבים וסלטים. את האוכל תוכלו לקנות ולקחת הבייתה, או לשבת במסעדה, הכל לפי הבחירה שלכם.

 

2.      טורי סושי

 

המטבח היפני כבש את מדינת ישראל בסערה, וכמו כל עיר שמכבדת את עצמה, גם בגבעתיים תוכלו להנות ממזון אסייתי ברמה הגבוהה ביותר. טורי סושי מביאים עד אליכם את נפלאות המטבח היפני, עם סוגים רבים של סושי ועוד תוספות רבות מהמטבח היפני.

 

המסעדה מעוצבת בסגנון ייחודי, וישיבה בה תעניק לכם חוויה שלא רחוקה מזו שאותה תקבלו במסעדת סושי בטוקיו.

 

3.      חומוס גבעתיים

 

כמו בכל מקום בארץ, גם בגבעתיים ניתן למצוא את אחד המאכלים האהובים ביותר בישראל, הלא הוא החומוס. חומוס גבעתיים מאפשרים לכם להנות מחומוס איכותי וטרי יחד עם עוד מבחר גדול של תוספות. החומוסייה מאפשרת לכם להנות מתוספות בשריות, כך שאם אתם רעבים לארוחה טעימה ולא יקרה, תהיו בטוחים שבחומוס גבעתיים יוכלו לתת לכם מענה נהדר.

 

4.      פיצה פאקל'ה

 

על אף שמדובר במאכל מהמטבח האיטלקי, הפיצה נחשבת אחד המזונות האהובים ביותר בישראל, וגם בגבעתיים אתם יכולים להנות מפיצה נהדרת. פיצה פקאל'ה נחשבת אחת הפיצות הטובות באזור המרכז, ואם אתם מתגעגעים לטעם האיטלקי האהוב, החוויה של הפיצה הזו בהחלט תוכל לתת לכם טעם של עוד. הפיצה נמצאת ברחוב כצנלסון 123.

 

5.      קפה ג'וני

 

אחד הדברים המרגיעים ביותר זו ארוחת בוקר מפנקת בבית קפה איכותי. קפה ג'וני בגבעתיים בהחלט עונה על הדרישה הזו, ואם אתם מחפשים מקום לפתוח בו את הבוקר שלכם, ג'וני הוא בדיוק מה שאתם צריכים. בית הקפה גם מאפשר לכם להנות ממנות גדולות יותר בארוחת הבוקר שלכם, וכמובן, כמו כל בית קפה טוב, אתם יכולים להגיע גם בשעות הצהריים והערב.

 

6.      טאטי ביסטרו

 

אם האווירה האירופאית חסרה לכם, בגבעתיים תוכלו למצוא אותה בעזרת טאטי ביסטרו. המסעדה מאפשרת לכם להנות מתפריט מגוון שמשלב יחד מנות איכותיות עם תפריט אלכוהול עשיר. העיצוב של המסעדה בהחלט לא שגרתי, וביקור בה יחזיר אתכם למשך כמה שעות לביסטרו אירופאי קלאסי. אז אם אתם רוצים זיכרונות מעבר לים, זה בדיוק המקום עבורכם.

 

7.      פלאפל 4 טעמים

 

לא רחוק מבתי אוכל רבים ברחוב כצנלסון, תוכלו למצוא גם את פלאפל 4 טעמים, שמאפשר לכם להנות מהמאכל הכי ישראלי שיש. הפלאפל הזה נחשב לאחד הטובים ביותר באזור, ויעניק לכם חוויה ישראלי אותנטית. שני יתרונות מרכזיים שיש לפלאפל הזה נעוצים בעובדה שהוא פתוח עד שעה מאוחרת בכל יום, וכמובן מאפשר גם לשומרי כשרות לאכול בו.

 

8.      באבאגנוש

 

אם אצלכם מסעדה בלי אווירה לא באה בחשבון, באבאגנוש היא בדיוק המקום שאליו אתם צריכים להגיע. המסעדה שנמצאת ברחוב כצלנסון ומאפשרת לכם גם לקבל חנייה כאשר אתם מבקרים בה, היא אחד המקומות הלוהטים ביותר בעיר. הביקור בה יאפשר לכם להנות מאלכוהול, קוקטיילים ומנות איכות, והביקור בה יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת.

 

9.      ריספשן

 

אם אתם מחפשים חוויה קצת אחרת, כזו שתזכיר לכם בר יין אירופאי, ריספשן זה בדיוק המקום עבורכם. ריספשן הוא בר יין שנמצא בגבעתיים, ומציע לכם להנות ממנות ברמה גבוהה מאוד. הבר מגיש ללקוחות קוקטיילים איכותיים, יינות וכל מה שצריך בשביל לסיים את הערב שלכם בצורה טובה. המיקום של הבר הוא ברחוב ויצמן 29.

 

10.  פאבלה

 

אם בשר הוא האהבה הגדולה שלכם, פאבלה היא מקום שאסור לכם לוותר על הביקור בו. המסעדה מאפשרת לכם להנות ממטבח דרום אמריקאי קלאסי הכולל כריכי בשר איכותיים לצד רטבים שאותם המסעדה מייצרת בכוחות עצמה. הביקור בפאבלה יכול להיות גם לארוחת צהרים מהירה, ואתם יכולים להיות בטוחים שמהביקור הזה לא תצאו רעבים.

 

11.  דדה

 

באירופה, המטבח הגיאורגי זוכה למקום של כבוד, ואת המנות שלו ניתן למצוא במסעדות השף הטובות בעולם, למרבה המזל, גם בגבעתיים אנחנו יכולים לקבל טעימה מהמטבח הנהדר הזה, בזכות מסעדת דדה. המסעדה מחזיקה במספר סניפים, כאשר הסניף שלה בגבעתיים הוקם בשנת 2008 ומעניק ללקוחות חווית קולינרית ייחודית שלא ניתן לקבל במקום אחר.

 

איך לבחור מקום

אחרי שראיתם כמה אופציות נהדרות יש לכם בגבעתיים, הגיע הזמן לבחור לאן ללכת. הדבר הראשון שצריך להנחות אתכם הוא כמובן המחיר. בתי האוכל מציעים מחירים שונים לגמרי, ואתם צריכים לבחור מה המקום שיכול לספק לכם ארוחה טובה במחיר שמתאים לכיס שלכם. כמובן, ארוחה יקרה לא בהכרח תהיה טובה יותר, אולם בדרך כלל למחיר גבוה תהיה גם תמורה.

בנוסף עליכם לשאול את עצמכם מה הסגנון המועדף עליכם, והאם יש אתכם ילדים צעירים. המבחר הגדול שאותו קיבלתם מבטיח שתוכלו למצוא מקום מתאים לכל צורך, אולם יש לתת את הדעת מראש על כך ולא להגיע למקום ולהתאכזב מכך שהוא לא הולם את הציפיות שלכם.

 

הזמנת מקום ובירור פרטים

אז אחרי שמצאתם מקום שעונה על כל הדרישות שלכם, כל מה שנשאר לכם זה פשוט להזמין מקום ולוודא פרטים אחרונים. לעיתים יכולים להיות שינויים מסוימים בשעות הפתיחה, במיקום או בפרטים טכניים אחרים וכדאי לשוחח בטלפון עם המסעדה כדי להיות בטוחים שלא נפלה בחלקנו טעות מצערת. כל מה שנשאר לכם עכשיו זה פשוט להזמין מקום ולהנות ממה שיש לגבעתיים להציע לכם. 

 

לסיכום

גבעתיים מאפשרת לנו להנות ממבחר קולינרי כמעט בלתי מוגבל. מסעדות, בתי קפה ודוכני מזון מהיר הם רק חלק ממה שיש לעיר הזו להציע לנו, וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה פשוט להחליט מה התקציב שאותו אנחנו מפנים לטובת הארוחה ולבחור מקום שעונה על הציפיה הזו. אנחנו מבטיחים לכם שאם תחפשו טוב, תוכלו למצוא בגבעתיים מקומות נהדרים לאכול בהם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You may also like...

דילוג לתוכן