כאבים באשכים – כיצד מומלץ לכם לנהוג?

כאב באזור האשך עלול להביא איתו חרדה רבה ודאגה שלא ניתן להקל בה ראש. האזור כשלעצמו הוא אזור מאוד רגיש, אך באותה נשימה אפשר להגיד כי האזור משמעותי מאוד. לפיכך יהיה עליכם להבין כיצד נכון מבחינתכם לנהוג במקרה של כאבים באשכים. מוטב כי תבחרו את הפעולות הנכונות אלה שיביאו אתכם למצב שבו הכאב ייעלם. בחלק לא קטן מהמקרים ישנה בעיה מסוימת שהיא זאת שגורמת לכאבים להופיע. התייעצנו עם ד"ר שי שפי, כיצד יהיה הכי נכון מצדכם לפעול.

אל תיתנו למבוכה לשלוט בכם 

כאבים באשכים עשויים להביא איתם לא מעט מבוכה וחששות שונים. אך תזכרו כי ישנה חובה לקבל את הטיפול ההולם על מנת שתוכלו להחזיר את השליטה לידכם. מי שיתמהמה עם קבלת הטיפול עלול למצוא את עצמו רק מחמיר את המצב. לכן הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לפנות לרופא מומחה על מנת לקבל את הטיפול ההולם. אל תחשבו כי בגלל האזור שבו מתרחשים הכאבים מוטב כי תשאירו את הבעיה לעצמכם. אם לא תקבלו את המענה הכי מקצועי שיש, הסיטואציה רק תהפוך להיות בעייתית עוד יותר.

תפנו ישירות לרופא אורולוג

תזכרו כי ברגע שמופיעים כאבים באשכים תהיו מוכרחים לפעול במהירות. שעון החול אוזל לאחור, והבעיות השונות עלולות להיות כאלה שיביאו איתן השלכות לעתיד. כך שאין טעם שתפנו לרופא שלא באמת מבין בכל הנושא של אורולוגיה. מראש תחפשו רופא אורולוג מוסמך שיכול לאבחן את המצב מקרוב. הרופא ינסה להבין מהן הסיבות שבגינן מופיע הכאב, וכיצד יהיה נכון לטפל בו. בסופו של יום מדובר כאן על מצב מאוד רגיש, כזה שמחייב מענה מקצועי ומהיר ככל האפשר. גם אם תפנו לרופא המשפחה, תבקשו ממנו לקבל הפנייה ישירות לרופא אורולוג.

מומלץ להימנע מפעילות מינית

זה לא משנה מהי הסיבה שבגללה מופיעים כאבים באשכים. מוטב להימנע מפעילות מינית כל עוד הכאבים קיימים ועד אשר הם חולפים לגמרי. פעילות מינית עשויה רק להגביר את עוצמת הכאבים ולהביא אתכם למצב לא נעים בכלל. כך שתזכרו כי הכוח לשלוט במה שקורה נמצא בעיקר בידיים שלכם. תיקחו לעצמכם הפסקה מכל מה שקשור לפעילות מינית על מנת שלא תחמירו את הכאבים. ברגע שהכאבים מחמירים, יהיה לכם מאוד קשה לשמור על חשיבה צלולה ועל תפקוד מיטבי. כך שההמלצה הזאת היא המלצה שיכולה רק להטיב אתכם. 

צילום:pixabay

You may also like...

דילוג לתוכן